Copywriting pro komunitní pracovníky
Místo konání: Fakulta sociálních studií Ostravské univerzity
Počet účastníků: 15 osob
Obsah aktivity: Tento workshop byl zaměřen na téma copywritingu a jeho využití při psaní textů v komunitní práci. Profesionální copywriter, pan Jindřich Schwarz, seznámil přítomné s tím, jak vytvořit reprezentativní texty pro web i tisk a jak psát správně texty určené k efektivní prezentaci komunitních aktivit. Účastníci získali představu o tom, co je to copywriting, jaké jsou jeho nástroje, jak vypadá dobře napsaný text, na co je potřeba myslet, než začneme psát, jaká jsou specifika textů na webu atd. Účastníci velmi ocenili zpětnou vazbu pana Schwarze k webovým stránkám jejich organizací. Vzhledem k velkému zájmu bude na tento workshop navazovat další. Ten bude zacílen zejména na to kam a jak efektivně publikovat komunitní články a jak vytvářet BRAND – značku komunitní práce v organizaci i navenek.